Girl, take a good look at yourself

Igår spelade vi fotbollsmatch klockan halv sju. Det är så kul att spela, speciellt när man vinner! 2-2, ett mål och ett assist:) gött. Blir snart en till match innan uppehållet , kanske till helgen? maybe, dom visste inte riktigt än när den skulle bli. Efter matchen blev det speedway med bäst, det var väl skoj.
Nu är klockan tjugo över tre! och jag ska åka på träning tjugo över fem :) så det innebär att jag alltså snart får börja göra mig i ordning och börja packa. Ellida och jag talade på att efter träningen att jag skulle bli med henne hem och att vi går till kanalen och badar! är riktigt sugen på att bada faktiskt. Ha en bra dag i den sköna solen :*


Kommentarer
Postat av: elvira ♥

kungen da tilda :) <3

2010-06-16 @ 16:08:46
URL: http://mmaychild.blogg.se/
Postat av: Anonym

äru :D<3

2010-06-16 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0