Girls just wanna have fun

I söndas kom Ellida till mig vid sex typ där. Vi hyrde film osv och hade det skit mysigt kan jag lova:) tog även lite bilder, det kommer snart nån dag tror jag, för har inte orkat ladda upp dom, hihi. Vi vaknade vid tio, gjorde oss iordning sen vidare mot minogolfen och vi spelade :) var skit kul! fast inte så länge hann vi nej, vi skulle på träning så mamma fick komma och hämta oss. Sen vidare mot vallhall för att träna. Sen följde Ellida hem till mig igen, och hon natta hos mig igen. Nu idag vaknade vi vid elva typ, och vi sitter och dricker oboy just nu, blir nog frukost snart, JAG ÄR HUNGRIG!!!!! Sen klockan halv sju ska vi spela fotbollsmatch klockan halv sju, kom och titta alla kära ? Missar även speedwayen som inte gjorde mig så glad, fast ska ju spela match så det är väl värld det kanske.. Men efter matchen kanske det blir speedway? det märks väl..
TACk&HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0