I have a dream

Jag och eric ska vara senare som jag gillar till tusen. Broder har åkt iväg på innebandyskolan, min tur nästa vecka :) för nu är det för dom större, så såklart är jag en av dom minsta, haha. Just nu väntar jag på att eric ska logga in på msn så jag kan prata med han och höra hur det blir. Senare blir det träning, har inte spelat på jätte länge känns det som! eftersom vi inte hade någon match denna helg. Fast nu är det uppehåll på matcher, det är inte förräns den första augusti tror jag, ganska länge! och jag vill så gärna springa. Om ni har tråkigt nån dag, hör av er till mig då! för jag är en av dom som kan ha tråkigt på kvällarna:) haha. Ha det bra skitungar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0