Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Blev tuvärr ingen Eric idag, inte vet jag varför....... men på onsdan så blir det att va med han :) Sitter här nu och försöker att bli trött! vill sova, men det är inte så lätt när man är super pigg. Mamma och dom har gått och lagt sig, men kära bror sitter med sina kompisar i rummet intill, ja jag hör dom :) haha. Imorgon blir det förmodligen Ellida som gillas. Vi kanske ska bada? skulle vara skönt. Föresten så var jag och bada förut med Bjarka och Wilma, as skönt. Har hört talas om att det ska bli fint imorgon och på onsdan också? UNDERBART! Om ni vill veta en sak så , JAG VILL HA INNEBANDYSKOLAN NU! jag vill så gärna lira lite innebandy, jag saknar det fruktansvärt mycket. Men det är bara att bita i tummen och tänka att det snart blider innebandy.
NU : SÄNGEN
sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0