Knäpp kallas min klass

Vid metallstugan med klassen var helt okej, inge fel alls. Mycket skratt blev det också kan jag lova! gjorde även mitt första dopp för detta år:) haha. Vi vaknade upp idag av att vi skulle börja packa ihop sakerna. Senare blev det hemresa med cyklarna till skolan. Vi cyklade jätte långt och det var as jobbigt, uuh. När vi kom till skolan skulle vi äta sen fick vi sluta för dagen, skönt. Just nu sitter jag här medans dom andra klasserna är i skolan, haha. Tror också att jag och eric skulle vara när han slutade, det måste vi verkligen! han är så gulligggggg :* så får väl hoppas på att dagen blir med eric. Men senare på kvällen blir det träning, även imorgon ska jag klippa mig! ni kanske ha förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0