Midsommar

Midsommaren vid mina kusiner var grymt bra. Vi åkte båt, fiskade, sköt luftgivär och allt möjligt skoj :) har aldrig haft en sån bra midsommar, aldrig någonsin! så ja, det var grymt kul. Jätte mycket tv och godis också, även älskade jag maten jätte mycket:) hihiihihi. Vi sov i tält, på kvällen var det skönt! men sen på morgonen........ Fy vad varmt det var asså! det var direkt röhett där inne . Man fick nästan ingen luft, det kan jag lova.. Vi vaknade iaf nån gång vid tio eller nått sånt? tog oss mycket gott frukost. Senare blev det att åka hem . Oehört lyckad midsommar kan jag lova er. Nu så har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, försöker få tag på min kära och nära vän Ellida :) men hon svarar ju aldrig, så det är väl bara att bita ihop och vänta tills det ringer i telefonen. Imorgon blir det kd med familjen, tuvärr så ska jag inte handla kläder och skor.. Denna gång blir det möbler till mig rum :) och sen på måndan börjar innebandyskolan, fy tusan vad jag längtar! På måndan också så blir det att spela fotbollsmatch vid vallen klockan 19.00, kom och titta alla sööööötaaa:) Nu blir det fika!

Kommentarer
Postat av: AlmaaaA

tack desamma

2010-06-27 @ 10:09:55
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: Anonym

AlmaaaA : Tack :)

2010-06-27 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0