One week left

spelade fotbollsmatch idag vid grums. även gick det super och är super nöjd med matchen! vann med 5-0 och det kunde nog inte blivit bättre?:) var jätte kul att få spela. ÄLSKAR FOTBOOOOOOLL!
kom hem vid halv fyra, satte mig i solen medans jag åt glass. senna gick jag vidare till pappa och vi åkte till valhall för att titta när jonis spelade fotbollsmatch :) dom är så söta när dom spelar asså, dudne..
imorgon börjar det igen, men ser faktiskt fram emot veckan:
- Får träffa min underbara pojkvän
- Övernattning vid metallstugan med min knäppa klass
- En vecka kvar tills sommarlov!
underbart, bara en vecka kvar? fy tusan vad underbart. Puss på det :*
snart blir det nog läggdags, är väldigt trött måste jag få säga ! ont i högerben har jag också, tror jag har nån träningverk eller nått, SKIT . puss,hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0