Perfekt dag

Yeeeah, dagen i karlstad har varit super så det går inte att beskriva helt enkelt! haha :) kändes som jag hittade mig mycke saker. För hade med mig 900, och har 200 kvar typ, och jag har bara köpt mig ett par skor, örhängen och en tröja! hur kan det gå till? jaja det är värlt det faktiskt! även var jag så himla smart, jag köpte mig ett armband. Men sen när jag gick, så hade jag inte påsen i handen? aa, jag hade glömt den i provrummet såklart! gick dit och kollade, men där var det inte. Nån jävel har väl tagit den :) haha. Senare plockade vi upp johanna och peter, och vi var hemma vid åtta där typ. Imorgon blir det nog ellopellopäronpung, det gillas! ha en bra fredagkväll, min fredag blir nog mest med mys med familjen, men vill att den största brodern ska komma hem! men vart är han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0