Studenten 2010!

Ojdå, glömde skriva om igår kväll.
Som ni har sett så var vi vid kusin igår kväll för att firade henne för att hon hade tagit studenten :) vi åt massa god mat och mycket skratt, skit kul var det! men fick ganska ont i magen när jag kom hem sernare, hadet ätit så mycket! haha, är man knäpp så är man..
Imorgon blir det att vara med min kära pojkvän! efterlängtat :) blir väl film och massa mys anar jag, det gillar jag skarpt. Senare på kvällen kommer ellida till mig och hon nattar hos mig :) så jag ser fram emot dagen jätte mycket =) Nu snart blir det läggdags, jag är super trött! försöker hålla ögonen öppna, men det går nog inte så länge till!
GODNATT SÖTISAR

BIG LOVE

Kommentarer
Postat av: jollar

herregud vilka biler :p

2010-06-13 @ 15:33:25
Postat av: Anonym

dom är ju snygga :D

2010-06-14 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0