Utan er? fy

Hade cykelutflykt idag med klassen, var både kul och roligt. Var även till uddeholms herrgård med klassen också, och jag är ju så otroligt lätt skrämd! men som tur var skrämde ingenting mig, haha .
Ellida blev med mig hem efter skolan, vi tog oss varsin stol och satte oss i solen, var hur skönt som helst! spelade även fotboll med victor , inte så dumt som det låter, hihi. Senare packade jag och jag och ellida åkte på träning. Aa, imorgon drar ellida och eric och dom till liseberg och har super! Hur ska detta gå utan min pojkvän och min bästavän? får inte se dom på två dager, nej fy tusan! kommer inte klara detta, skit. Nu måste jag träna på prov, har prov till fredan som jag bara hatar! Men bara att bita i tummen och tänka framåt att det är sommarlov om en vecka typ, u vad skönt det ska bli. puss

CISSI KOMMER HEM IDAG, HAPPYYYYY!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0