Världens tråkigaste dag!

Fy tusan! världens drygaste dag och världens tråkigaste. Min bästavän och min pojkvän är i göteborg nu och är vi liseberg, jag är ju inte avendsjuk? Det brukar vara kul att gå till skolan för att få träffa Ellida och Eric , men idag var dom inte där. Var så oehört tomt utan dom, och imorgon kommer jag inte stå ut utan dom.
Även kan jag säga att jag har as tråkigt just nu! och jag har inte en aning om vad jag ska göra heller. Om ni vill ha sällskap så ring mig gärna, för jag har jävligt tråkigt ! och det hatar jag. Får väl hitta på något, men så svårt utan min vän och pojkvän :( kanske kan gå ut i solen? aaa

JAG SAKNAR MIN BÄSTAVÄN & MIN POJKVÄÄÄN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:42:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja verkligen!

2010-06-05 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0