7 mars

Skriv en eller flera personer

.. som du älskar av hela ditt hjärta – vännerna, familjen
..som är den smartaste du känner – någon bra förstår jag väl :p
.. som får dig att le när allt känns tungt – ellida
.. som är den omtänksamaste du vet - alva johansson

.. som är en emo – inte en aning

.. som är söt och snäll- tove

.. som du litar på till 100 procent – alva johansson

.. som förändrat ditt liv – ..
.. som du aldrig vill förlora – familjen, vännerna !
.. som är din älskling - herman ;)

.. som är en föredetta bästa vän
jag vet inte
.. som är snygg –
d
.. som är roligast – alexandra hermansson !:)

.. som är den galnaste du vet  - finns säkert någon, men kommer inte på :p
.. som är den konstigaste du känner – inte en aning
.. som är underbar – kristin lindroth
.. som är dum – vet inte
.. som du kan prata med om allt - alva johansson
.. som du saknar – amandra berggren 
.. som betyder mest – många 
.. som du har spenderat mest tid med – familjen skulle jag tro <3

.. som du var dum emot när du var mindre - säkert victor ;)

.. som du har sportat med – laget
.. som du skulle vilja krama just nu – lillasyster, tove <3
.. som du inte har träffat på länge – amanda berggren

.. som du vet saknar dig – jag vet inte
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan – LILLASYSTER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0