d

Sitter här och tänker på dig hela tiden . det är så otroligt svårt utan dig! jag var så stark när jag hade dig , jag var som tryggast med dig. men nu är det ju slut, men jag kan bara inte fatta det. jag tänker på oss två hela tiden , hela tiden, det är bara du som finns i mina tankar just nu ! jag älskade dig verkligen över allt som finns , över allt ! jag har aldrig älskat nån så mycket som jag älskat dig . våra minnen är helt oförglömda, dom har klistrat fast sig i mitt hjärta, dom var så bra . du är så bra för mig ska du ha klart för dig, du var den bästa jag hade. du var det bästa som hade hänt mig någonsin , verkligen . du var som en äkta bästa vän, plus en äkta bästa pojkvän, jag älskade det, jag älskade oss två , jag älskade när det var vi två och våra underbara stunder tillsammans , dom är dom bästa för mig ska du veta. jag vet inte om jag klarar så mycket utan dig, men jag måste verkligen gå vidare, men jag ska säga att det kommer bli så otroligt svårt och jobbigt , helt otroligt ! jag kan bara inte fatta att det inte är du och jag tillsammans längre ? jag vet inte om jag kommer fatta det någonsin , men jag måste försöka . jag vill ha dig som jag hade dig förut, jag mådde som bäst då , med dig . Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, och jag kommer alltid att älska dig !



Kommentarer
Postat av: jollar

men hjärtat :( det kommer lösa sig ska du se :) <3

2010-03-07 @ 18:46:27
Postat av: tilda

hoppas det blir bra.. <3

2010-03-08 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0