Du är det finastes gud har skapat någonsin♥


Min älskade syster

 

Herregud, sitter och tänker allt bra vi har gjort tillsammans ,det finns inte ord hur mycket det betyder för mig. Jag kan inte tro att jag fick en sån underbar vän som du är gumman, kan inte fatta ! Det är helt otroligt, men nu vet jag och nu känner jag att jag skulle inte kunna klara mig utan dig, det skulle vara så svårt ! Allt skulle gå snett, utan dig. Det betyder mest för mig att det är just du och jag tillsammans , jag mår som bäst när jag är med dig, det känns så rätt med dig . Finns ingen som kan ha en sån bra vän som jag har , du  . Du har förändrat hela mig, hela mitt liv ! Det jag lever för , jo det är en underbar människa som kallas Ellida Moss. Du är det bästa som har hänt mig, det bästa jag har, det bästa man kan få ! Du kallas underbar, och du heter bäst  . Du är det bästa som man någonsin kan önska sig, du är en äkta vän , en person man kan lita på och känna sig trygg hos, det är det jag älskar, att jag känner mig trygg med dig . Du är en guld vän ! Du har ett gott hjärta av guld, min vän . Du får mig alltid på ett gott humör hur dåligt jag än mådde minuten innan jag inte var med dig, men jag är så glad när jag är med mig, det är det som gör mig glad, att få vara med dig vännen . Jag älskar ditt fina leende, när du skrattar och mår bra, det är ju då jag mår som bäst , när du mår jätte bra! För mår du toppen, mår jag toppen . Vad du än är glad för så är jag glad för din skull, så glöm inte, du är verkligen det bästa som har hänt mig och det bästa jag har, och det kommer alltid att vara sant. Du har hela mitt hjärta, det är så bra, mitt hjärta har döpts till Ellida Moss, det kommer alltid att heta så , det är så stort att heta ett sånt gott namn , så det finns alltid kvar i mitt hjärta , bästa vän . Du är nummer ett för mig i mina tankar ! Du är helt klart bäst !


JAG ÄLSKAR DIG MEST ANNA ELLIDA ASTRID MOSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0