i have not taken yet, it is final

Vaknade vid halv ett av att victor gick och skulle hämta telefonen när mamma ringde, haha.
Sen så bar det iväg och jag tjatade på victor att han skulle laga mat, så tillslut lyssnade han och gjorde pyttipanna åt oss två, det var väl lyckat. Efter maten skulle han och skjuta vid älv och då gick jag till pappa . Just nu har jag jämt kommit hem från moster , just nu sitter jag slappande i soffan vid pappa och njuter. Ska snart beställa en innebandyklubba och , klubbhuset.eu. Jag gillar det. Imorgon blir det långträning, tio till två , inte fel. Snart ska jag gå till mamma och äta , tacos, i like it ! . Ha det bra :*




jag har inte fattat än, att det är slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0