in my head

YEAH,
vann matchn igår med 5-1 , älskart ! Var en jätte skön match, att få springa ur sig , haha. Skulle orkat en match till säkert , haha ;) . Blev duschen sen , sen åkte vi på hockey , och där gick det sämre , färjestad förlorade med 3-1 :/ . Var väl slut vid halv nio eller nö, sen blev det hemfärd. Kom hem vid tio eller nö , datorn ett litet tag och tv, sen blev det att hoppa i sängen för mig .
Idag vaknade jag väldigt tidigt, haha. Vet inte vad det blir idag, blir kanske innebandy med jollar, får väl se, det märks , heh . Och även är bror i landskrona, och dom har vunnit en match , men sen vet jag inge mer, hoppas det går bra för dom :) Nej nu ska jag gå, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0