Lev för det du har, ge inte upp för det du saknar

24 mars 1010 klockan 20:00
Onsdag , redan kan man kalla det ! Närmar sig helgen nu som jag verkligen tycker om , älskare .
Blev en vanlig skoldag som dom andra dagarna, har väldigt kul på rasterna också ;) , hehe .
Slutade klockan ett idag så gick hem ett litet tag och där hemma var även victor . Han började skolan klockan tre och slutade fyra, haha ? ärligt ? de jobbar mindre än mig , herregud, ett tag till men man längtar ju till tusen ! . Aja, gick till pappa ett litet tag, sen åkte jag iväg på träning vid halv fem (L) Var ett tag senna jag kom hem nu , har jämt ätit nu :) Blir läxa snart, sen andra avenyn :* puss
så underbart, så fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0