together we are one

förevigt så orkar jag inte bloooooooooogga, det är så tråkig! och jag är jätte dålig på attt upptadera, men måste försöka, men jag kan säga att jag kommer nog inte orka varenda dag, haha !
Igår började skolan igen , det ger jag ett stort minus på, jag gillare inte! Men dagen gick snabbt , vi slutade ett sen så gick jag hem till pappa och gosade med tove :* Sen blev det träning, en go träning var det ! Match till helgen också, borta på lördan, och vi ska ha med oss tre poäng hem också , då är vi obesegrade ! hoppas hoppas hoppas.
Dagen idag började med skolan , idag blev det en dryg och lång skoldag, slutade tjugo i tre idag, bläää.
Sen så gick jag och ellida hem till mig och hon blev även med mig hem , som jag älskar . Åt lite sen gick vi ut en liten sväng sen så skulle hon hem , minus . Gick bort till pappsen ett litet tag senna, har jämt kommit hem nu. Blir att bädda ner sig till sängen snart för min del känner jag , hehe . Aja, Godnatt på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0