TAGGA

if we ever meet again - timbaland
ÄLSKA LÅTEN TILL TUSEN
Igår var det äntligen fredan, och det gillar jag skarpt .
Skolan gick snabbt , ellida följde med mig hem efter skolan , vi gick till pappsen senna och åt mat , gött ! vi tittade på film efter maten , vet inte vad den hette, men en riktigt bra film . Sen gick vi hem vid kvart över fyra, vi började göra oss i ordning och sen så blev det disco för mig och ellida , var väl kul , fick bra sällskap med martina också , jag gillare. När det var slut blev det att åka hem, sen datorn, sen sovaaaa.
Idag vaknade jag vid halv tio eller nått . Sen blir det att åka iväg på match och spela , kristnehamn , borta .
Vi ska ha med oss 3 poäng hem , tagga till tusen ! Efter matchen ska laget titta på hockey , i like it !
Ha en bra dag , det kommer jag ha iaf :)

Kommentarer
Postat av: Martina

sötis! de va mycket trevligt på discot :)

2010-03-14 @ 16:49:54
Postat av: tilda

verkligen, måste göras om, sötiiis :)

2010-03-20 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0