About you now

Fredag: Började med en skoldag som jag faktiskt såg fram emot ? ja, för efter skolan när vi slutade klockan ett så drog jag mamma och vilor till karlstad på shopping. Var skit kul faktiskt, hittade mig examenskläder gjorde jag också! och lite kläder och två par skor. Kom hem vid halv nio och var helt slut efter dagen .

Lördag: Vaknade upp hos pappa, och denna dag såg jag även fram emot. Skulle spela fotbollsmatch klockan 12.00. Så taggade till riktigt och åkte sen på samling vid kvart i elva. Gick faktiskt bra, och det var as kul att få spela ur sig! 1-1, borta tar vi dom :) haha. Senare efter matchen åkte familjen och jag till mormor och morfar och åt god mat. Efter det åkte vi och hämtade syrran ocg hon blev med mig hem. Vi gick ut och köpte present till mammorna våra. Sen åkte hon hem och det blev läggdags.

Söndag: Sov hos jollar91 inatt, var jätte kul! har saknat denna brud jätte mycket. Kom hem vid tolv nån gång där. Sen har jag inte gjort nått speciellt. Har solat ganska mycket, försöker bli så brun som det bara går, men det var ju så fruktansvärt vaaaarmt, men det gillar jag oehört mycket. Följde med pappa till farmor och farfar förut, hållde han sällskap, haha. Kom hem vid halv fyra, spelade fotboll med bror och solade mer. Men sen började det regna? vi alla vill ju att solen ska vara kvar här hos oss! men hörde att pappa sa förut att det skulle bli fint väder hela veckan, underbaaaaaart! Imorgon börjar bajsen, helgen går förjävligt snabbt, fy tusan! Vill träffa ello nu, men får väl se vad det blir med alltihopa. Men ni får ha en bra kväll , pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0