Dagen har varit super och jag är super kär..

rubriken säger allt..
Dagen har varit kanon och kunde inte haft fått någon bättre dag!? Det började med att jag åkte upp till valhall för att spela fotbollsmatch . Kanon gick det för oss, vann med 6-0 och det känns hur skönt som helst:) härlig känsla detta. Sen skyndade jag mig hem och lämna väskan . Sen gick jag och ellida vidare ut mot marken, träffade eric och victor gjorde vi också, plus trollner . Var ute tills sex typ, sen kom jag och ellida på att vi ville vara mer, så det var vi. Vi gick bort till sättra och där kom eric victor och trollner. Var super kul, mysigt var det oxå :) min dag har vart super bra asså ! kunde inte haft fått nån bättre. Just nu sitter jag här och ska snart lägga mig känner jag, ögonen håller på att slockna..
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0