DU ÄR MIN FAVORIT

Cecilia Cissi Ruth
Du är den bästa personen jag vet, ingen är så underbar som du är. Skulle inte kunna klara mig utan dig, allt skulle gå snett och ingenting skulle funka alls, jag behöver dig för att allt ska bli bra. Du är den världefullastes person jag vet, finns ingen som är så speciell som du är. Du gör mig hel, du fångar min dag! Du är som en bästa vän för mig gumman. Du är den snällaste jag vet, simply the best. Du är den bästa för mig. Varje sekund med dig känns så underbart! Det är dig jag går till när jag mår dåligt, och det är dig jag kan prata med om allt! Det är beviset på att du är det bästa som finns för mig. Alla behöver dig för att klara allt helt enkelt, du gör mig till liv. Du gör mig lycklig, hos dig är jag lycklig. Du gör mig på humör alltid cissi! hur jag än mådde innan, så blir jag på humör när jag ser dig. Du har lärt mig att le åt det som är hårt, du har fått mig att le när jag som helst ville släppa en tår. Jag kommer aldrig lämna dig, hoppas du aldrig lämnar mig. Du är mitt guld

Cecilia Ruth, du gör så jag får ett leende


en bra vän som fanns där ifrån början
du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan
för när alla andra svek, var det du som stog kvar
berättade för mig hur värdefull jag var
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner


Kommentarer
Postat av: Corneliusgabrielle

Great Site thanks

2011-04-21 @ 10:39:22
URL: http://corneliusgabrielle.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0