DU GÖR MIG SÅ GLAD..

Javisst, syster sov hos mig inatt. Vi vaknade av att farsan ringde och sa att jag skulle komma förbi sen innan marknaden så jag skulle få pengar, underbart! jag och ellida gjorde oss i ordning för marken, så jag gick till pappa och hämtade pengarna medans hon åkte hem och hämtade saker. sen drog vi ut till marknaden och vi mötte även upp eric och victor:) åkte mest karuseller, jag blev helt yr och jag var as rädd innan vi skulle börja åka, haha :) Sen gick vi till nöjes och hyrde oss film, sen gick vi vidare till eric och hade det super kul! En dag man aldrig glömmer, måste verkligen göras om:) Ellidas pappa kom och hämtade oss vid sex . Jag kom hem och åt tacos och såg på talang och åt godis:) gött!? . Jag känner redan nu att jag saknar eric så fruktansvärt mycket och jag vill till haaaan nu nu nu nu ! jag bara saknar han för mycket .. Jag måste säga till han att vi ska träffas snart igen, klarar mig inte utan han =) hihi. Dom större folken är ute av dom flesta på fest, och jag är så avendsjuk! jag vill också ut och ha kul, så länge kvaaaar.. Imorgon ska vi spela fotbollsmatch vid valhall 14.00, kom och titta vetja ? Efter det blir det nog marken, och jag måste träffa eric där :) ha det bra ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0