FRÅGOR

1. fullständigt namn? ester mathilda olivia jansson
2. exakt ålder? inte en aning
3. bor? hemma
4. bor med? familjen
5. färg på ditt hus? rött
6. när är du född? 16 fwbruari
7. klass? 4an
8. vilket år tar du studenten? länge kvar lovar jag
9. något jobb? nej
10. när ska du sova ikväll? sen
11. duschat idag? japp
12. kramat någon idag? ja
13. pussat någon idag? nej
14. vad har du ätit? god mat
15. dagens klädsel? leggins och längre t-shirt
16. dagens sötis? eric
17. dagens roligaste? - haha
18. har du många vänner? ja det har jag
19. vem kramade du senast? lillebror
20. hur många vill du ha sex med? haha
21. hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? ..
22. hur många har varit otrogna med dig? - jarru
23. har du pojk-/flickvän? singel just nu..
24. vem pratade du med i telefon senast? mamma tror jag
25. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? eric : Nej
26. hur många personer som du sagt : jag älskar dig, till? hela livet? många kan jag lova isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0