Gillar vädret till tusen

Ojdå, kom just på att jag ska snart sova och att jag ville blogga :) så det är bäst att skynda sig.
Vaknade ganska segt idag, mina ögon var inte beredda på att öppna sig direkt, men bara att bita ihop och tänka att det snart är helg. Slutade klockan tjugo i tre idag. Har vart en kanon dag med vädret, jag bara älskar vädret! solen och det bränner, kan inte bli bättre. Känns som om sommaren är här nu snart! Bara tre veckor kvar tills sommarlov, u vad kul det ska bli:) Jag kom hem efter skolan och hade inte en aning om vad jag skulle göra. Men gick bort till pappa en sväng . Solade lite och stekte mig , vill så gärna bli brun:) hihi. Sen åkte jag iväg till sörby för att kika på fotboll och kom hem vid kvart över åtta typ. Har jämt duschat och dricker vatten just nu. Imorgon blire så att eric blir med mig hem efter skolan, helg är det också, underbart :)
TACK&HEJ SKITUNGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0