HEY, SOULSISTER!

Var en vanlig tråkig skoldag idag, fast det var en sak som var bra:) jag träffade min underbara kille som är helt underbart. Bjarka var vid mig ett litet tag förut, hon ville att jag skulle säga vad jag tyckte hon skulle ha på examen, men allt var lika fint såklart:)föresten, har ni förslag på vad jag kan ha på examen ? har inte en aning, så skriv vad ni tycker om ni vill !. Snart tar jag mig nog nått att äta och sen packar jag ! Sen bär det av mot valhall för att spela en fotbollsträning, yeah. Imorgon blir dagen nog att va med eric, jag försöker tjata på han att vi ska va vid han:) hihi, får se hur det går. Nu ska jag nog gå till pappa ett litet tag och göra nått nyttigt ist..
TACK&HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0