Jag hatar söndagar..

Blää vad jag hatar söndagar! usch. Det har vart den drygaste dagen på riktigt länge asså. Har inte gjort ett enda typ, ätit och suttit här hela dagen, eller det kallas ingen dag igentligen kanske, hihi. Det är ju söndag och det innebär skolan imorgon som jag inte gillar alls ! Eller jo, för då får jag träffa eric:) BIG LOVE! jag älskar denna killen så mycket. På tisdag ska jag även va med eric, jippie. Och till helgen blir det match mot munkfors, och då får jag spela mot min underbara vän Elvira, happyface :) . jag älskar fotboll ! ..
PUSSSS PÅ ER SKITUNGAR


Kommentarer
Postat av: Elvira T

aww,min underbara vän tilda kommer smygtacklas ;)♥

2010-05-17 @ 19:30:32
URL: http://mmaychild.blogg.se/
Postat av: Anonym

detsamma baby ;)<3

2010-05-17 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0