So sweet

Nej, matchen gick inte precis som vi hade tänkt oss precis. Förlorade med 6-0! var en jobbig match kan jag lova . Planen var as stor, och dom andra var jätte duktiga! men bara att ta nya tag och tänka att vi tar dom på hemmaplan i augusti :) Träffade mina munkfors vänner som jag spelade mot också, Elvirá och Kristin. Gud vad jag gillar dom tjejerna , så söta :) hihi. Kom hem vid fyra eller något. Sen gjorde jag nått bra, jag klippte faktiskt gräset vid farsan, duktigt av mig tycker jag! tjänade 60 kr också, gött ? jarå. Sitter och myser just nu bara, imorgon blir det nog ellida :) Även känner jag att jag vill träffa eric snart, saknar min älskling! Ha en bra kväll, för det kommer nog inte jag ha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0