SÖNDAG

Ja.. Matchen blev det en förlust med 3-2 ! Var så nära att vinna, bara att ta nya tag nu tjejer:) ett mål fick det bli, ye. Har ont i handleden har jag också, blev fäld av nån, blää. Bra spelat allihopa iaf =)
Kom hem vid sex, skyndade mig hem för att åka till asplund för att lira lite boll :) kändes lite i handen men. Dagen imorgon längtar jag nått otroligt mycket till , har innebandy träning :) fan vad kul det ska bli! 18.00 - 20.00 :* dagen blir prefekt. Till helgen är det även marken, marken kommer spenderas med min underbara kille eric, gillar jätte mycket! Även på lördag har vi match vid valhall klockan 14.00, bara att komma och titta om ni inte har nått för er:) Nej nu blir det sängen för min del , skolan imorgon ju, nejnej.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0