tolftemajtjugohundratio

Sorry för dålig uppdatering, han inte datorn någonting igår.
Dagen igår blev det speedway med ellida, träffade min underbara även också:) Blev hem och lägga sig.
Vanlig skoldag idag, fast en rolig skoldag? joo, för nu är det lov=) happy, väntas bara sommarlov ju! Sommaren kommer bli bäst som det ser ut. Ellida har varit hos mig today, hon har jämt åkt hem för vi drar på fotbollsträning snart, så ska väl snart packa och sätta upp håre. Sen när jag kommer hem ifrån träningen blir det god mat och massa mys skulle jag kunna tro. Längtar till fredan gör jag också! mys med eric blir det, plus marken med eric, kan det bli bättre?:) Nu måste jag verkligen packa, har 20 minuter på mig.. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0