TRÖTT

Jag känner mig så stolt över mig själv! för jag bloggar ganska mycket nu. Det är faktiskt as kul tycker jag:) bara man börjar så är det jätte kul! Tips, skaffa blogg:) hihi.
Slutade klockan ett idag, ellida följde med mig hem, underbart sällskap tycker jag. Vi gjorde oss nyttiga och gjorde oss grönsakssallad eller något, grymma vi är . Sen kom vilor_cool hem och vi lagade makaroner och köttbullar inför träningen, han hade också träning. Vi är ju klart bäst på att göra mat, inte victor då. Började packa och drog till valhall. Var så otroligt varmt! Känns som om sommaren är påväg och det är ju helt underbart! jippie. Imorgon kanske eric blir med mig hem, maybe. Sen ska jag till sörby och titta på fotboll:) jag är as trött och nu ska jag fortsätta träna på engelskan som inte är alls kul ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0