Jag hatar mitt hår

Berätta 4 sanningar om dig själv:
- Jag är super glad just nu
- Jag älskar att spela fotboll och innebandy
- Jag har svårt självförtroende
- Jag är jämt hungrig
Berätta 4 saker du gjort idag:
- suttit vid datorn
- haft tråkigt
- duschat
- varit glad

Berätta 4 saker du har på dig just nu:
- mjukis
- vit tröja
- strumpor
- trosor

Skriv ner 4 saker du hatar:
- mitt hår, fy
- spindlar
- när det regnar
- när folk ljuger

Skriv ner 4 saker du älskar:
- eric, vänner, familj
- att det snart är sommarlov
- ha kul
- sommaren

Kommentarer
Postat av: Elvira

fattar inte hur du kan hata ditt hår,det ä ju finasteees <3 :D

2010-05-24 @ 15:19:40
URL: http://mmaychild.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ditt hår som är as fint gumman :)

2010-05-24 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0