Varför just du ?

Slutade klockan ett idag. Gick en sväng till pappa och kikade hur dom hade det där. Kom hem vid två, då var även broder hemma. Jag tog mig nått att äta sen packade jag och gjorde mig iordning för träning. Innan jag skulle åka tog jag med mig victor ut och spelade lite fotboll, och jag äger han i bött :) haha. Åkte sen och tittade på tapeter till mitt rum, och jag visste vilka jag skulle ha så det gick jätte snabbt. Åkte iväg till mormor och fick fika, sen bar det bot valhall för att träna fotboll. Just nu har jag jämt ätit, och ska även snart hoppa ner i säng. Imorgon blir det eric, gillart gör man också :) men ha det så bra :*

Vi kämpar för dig, och jag tänker på dig H!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0