Kom igen Tilda

Dålig uppdate! vet ärligt talat inte vad som hänt med mig på sisone när jag har blivit så dålig med bloggandet. Höhö :)

Kom nyss hem ifrån mitt andra hem älvstranden. Var och kollade på match med Ellida, moa satt även med oss och den tjejen är ju för grym :) Tjejerna vann med 10-1 och min kära kusin jollar gjorde sex mål tror jag? kung är hon till tusen lovar jag :)

Åker tidigt imorgon på match till åmodsfors med 97orna, klockan åtta eller något. Känner mig redan trött, ja haha :) men hoppas såklart på en bra vinst! kommer hem då jag åker raka vägen till älvstranden och kollar när victor spelar med Ellida. Nu ska jag fixa mina naglar! kysss

Kommentarer
Postat av: pappis

pappis puss :)

2010-10-09 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0