Du snurrar min värld

Åh jag blir gaaaaaalen! undrar om detta nån gång kommer att slutas...

Eric var hos mig idag och hade en dag med han, eller ja vi hann att ses i två timmar ungefär. Kollade en film och jag blev kittlad av han hela tiden! haha :) När han hade åkt hem så drog jag igång gräsklipparen och gjorde det snyggt på gården vid mamma! kommer nog en slant imorgon, det är jag värld tror jag! haha.

Wie, imorgon så ska jag åka till bästa Kristin och hälsa på henne. Efter skolan åker jag till henne, måste fixa mig skjuts också, annars får jag lov att vänta att inte åka förräns vid fyra eller något sånt. Men liksom bara jag träffar dig bruden. Nu ska jag fixa till lite sen så hoppar jag ner i säng, godnatt världen!

Du snurrar min värld från dag till natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0