Finns det nått slut på detta?

Hmmm....

Igår var det en ganska stor dag faktiskt. Kungen kom hit till oss i hagfors och invigde nya skolan. Det jag mest såg fram emot var att träffa pölsa! min nyaaa idol :) så himla skön röst har han! Önskade jag fick mig ett kort men jaja får väl ta en ifrån google istället :)

Hehe, idag så hade vi bara en lektion i skolan och det var matte och engelska. Sen idrott och mat sen så slutade vi tio i ett! ganska tur har man väl ibland iaf. Har jämt klippt gräsmattan och gjort det snyggt som vanligt osv ;) snart så går jag nog till pappa och gör det snyggt där också, myckeee pengar! alltid något! Ikväll så ska jag och ellida och titta på match förmodligen, kul att få göra nått och så att det kommer lite andra tankar. Aja, hej och hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0