Född med världens största otur?

"Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring"

Åh shit! det var ju as länge sen man lyssna på Melissa Horn ju, men hur länge sen det nu än var så är hon ju kung på att sjunga :)

Om ni vill veta så var vi och kollade på uppträdande förut med klassen, dans och teater och så! vad jätte roligt att se tyckte jag. Åh vad jag blev sugen att börja på dans då! finns inte ord för hur mycket asså! och då sa jag till ellida om jag kunde börja på dans, för hon går på det. Men självklart var det försent nu, jag har världens största otur man kan få. Blir så arg på mig själv ibland asså!

Jämt klämt i min en hamburgare och jag är nu illamående pga den, uuuh. Men snart börjar idol och det gillas ju att titta på såklart. Nu får jag ge bort sällskapet till tvn! puss på er alla

Jag gav upp för länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0