Kungar med bakning

Måste tala om att jag och ellida skulle baka förut! vi tänkte att vi skulle göra kola, så då skulle vi ha smeten eller vad det var inne i micron i en halv timme ungefär. När det var 27 sekunder kvar så öppnade jag och gissa vad som hade hänt? hela bonken hade smält och det var smet överallt kan jag lova. Kolan stelnade och det var jätte svårt att få bort! Shit vilket jobb det var att få bort allt. Då tänkte jag på "sunes jul" när rudolf spilde knäck överallt, ja så hände det för mig och Ellida idag! duktiga är vi på att baka iaf ;)

Ja dagen har tillbringas med Ellida. Har mest hänt dagen med städning efter arbetet. Tomorrow är det måndan igen som gäller. Vill ha helg hela tiden, fredan varje dag vore någonting. Träning imorgon också, så man ser ju fram emot dagen på ett vis :) nu får det va bra, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah , vi är bääst ;D

2010-09-21 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0