Nån grej ifrån emma

Vilken person betyder mest för dig?
- Det finns många som gör det. Men det är nog Ellida och Bjarka. Även familjen såklart!

Vad är din stora dröm?

- Min stora dröm är nog att vinna en miljon! vore inte det underbart?
Hur många par skor äger du?
- Jag har haft en hel gaderob med skor känns det som. Fast vet inte vart alla har tagit vägen? haha

Vad ångrar du mest i ditt liv?
- ...

Hur skulle du beskriva dig själv som person?
- Svårt fråga! men tycker inte om att nån blir mobbad eller nått. Omtänksamm och bryr mig om andra.


Vad är kärlek för dig?
- As mysigt! när man har varandra och man verkligen delar nått med nån så är det en underbar känsla ärligt talat. Och när man bevisar hur mycket man verkligen älskar den!
Hur är din drömman?
- ..

Vad är vänskap för dig?
- En av dom viktigaste sakerna i mitt liv! äkta vänskap är för mig att man vågar säga allt för den och ha kul och skratta med varandra. För vad vore man utan vänskap? inte ett enda.
Blir du lätt kär?
- Ja jag blir både lätt och svårt kär, och det gör för mig svårare att gå vidare. Har för svårt att släppa den jag blivit kär i, även om jag ibland vill det.


Något du verkligen måste handla när du shoppar?
- Känner att jag INTE kan komma hem med inte ett enda. För jag är en sån som alltid vill komma hem med minst en påse iaf :)

Hur vill du att din framtid ser ut?
- Det är många olika saker ärligt talat. Men hoppas att mina drömmar går i uppfyllese och leva lyckligt som sagt och glömma sina problem som snurrar en i huve. " live the day as if it were the last"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0