Nothing without you Ellida

Åh blir så himla tooookig på detta..

När det äntligen var helg och man kunde passa på att sova så var jag ju sjuk igår så vaknade sen upp imorse vid sju pga huvudvärk, vilken otur jag har asså!

Var till karlstad idag och kollade när broder spelade innebandy, ellida var med mig också. Dom förlorade matchen men ändåse gjorde dom en bra match tyckte jag :) senare på dagen åkte vi till en annan hall och kollade på damlaget när dom spelade, dom fick sig en förlust men samma där att dom spelade bra. Kom hem vid sex ungefär då huvudvärken började komma tillbaks..

Ellida ska sova över hos mig inatt och fan vad det gillas! imorgon så har vi fotbollsmatch, men den så ska jag och ellida stå över eftersom vi inte är helt friska. Men kommer såklart upp och hejar på dom och skriker så mycket vi kan, ha. Funderar på om jag ska gå upp och hämta nått jag och ellida kan smarra på, hmmm? funderar på det faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0