Nu jävlar

Sitter och vräker i mig choklad just nu och mår lite illa, haha stackare mig säger jag bara. Litte fet man känner sig efter man ätit choklad då. JA

Jippie säger jag bara! åker på X3M-Future cup imorgon och har redan spring i benen. Känns om om en grym helg med många vinster! det luktar redan vinst :)

Har packar nu för fullt och är äntligen klar med jobbet! dom flesta är även lediga imorgon, och är väl avendsjuk fast har nått att se fram emot så bara att bita ihop med skolan imorgon. Hinner kanske ett inlägg imorgon innan jag åker! annars blir det inge bloggning på hela helgen, men jag är strax tillbaka! kommer hem med vinst ska ni se :) ha en bra helg, det kommer jag ha!


Jag och amanda är ganska taggad! kom igen nuuuuuu

Kommentarer
Postat av: klara

nu jävlar kör vi girls! <3

love you

2010-10-01 @ 10:34:44
Postat av: Anonym

klara : ja nu jävlar! vi ska köta skiten ur dom alla ;D love you <3!

2010-10-01 @ 14:03:07
Postat av: elvira

Lycka till då! :)

2010-10-02 @ 15:02:40
URL: http://gelehallonet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0