Ny vecka, nya möjligheter

Måndag är ju så himla dåååliga. Det värsta jag vet att vakna upp en månda morgon och veta att man har en hel vecka framför sig med skola, inte något vidare nej. Skönt med att vi slutade ett idag! då jag gick bort till Linda. Sen åkte jag ner till mig andra hem som jag älskar (älvstranden) och tränade :)

Imorgon slutar vi tre och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på med efteråt. Det är oroligt på nått vis! inge kul att bara sitta hemma och tråka :) men det löser sig säkert. Måste packa upp idrottsväskan nu, hade


fick bli en bild på johanna för hon är så bra!

Kommentarer
Postat av: Saidfride

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-05-24 @ 11:09:12
URL: http://saidfride.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0