Om jag hade dig

Ellida sov hos mig och igår var det en lördags mys kväll :) spelade kort som vi alltid avslutar kvällen med, haha. Menade att vi skulle sova i victor säng för den är bättre tyckte vi. Fast sen klockan två på natten eller nått sånt så knacka det på mitt fönster och jag skvatt så himla mycket, men sen kände jag igen rösten och det var han ju såklart. Så då var det ingen ide att lägga sig i hans säng för om han skulle komma hem!

Sitter just nu i mörkret hemma vid pappa i köket och ska snart ge pappa och linda sällskap med film. Blir att lägga sig tidigare än igår kväll eftersom det är ny skolvecka imorgon och bajs säger jag baraaaa!!!!! nu ska jag försöka glömma mina problem och titta på film med pappa och linda istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0