Sjuk?

Tror nog att jag är det faktiskt, har värsta huvudvärken och är snuvig och tätt i näsan. Så himla tråkigt! match till helgen, hoppas på att jag är frisk då iaf :)

Skoldagen idag var inte den roligaste, orkade nästan inte tänka pga huvudvärken. Men som tur var så slutade vi klockan ett. Kom hem och tog mig nått att äta sen tog jag cykeln hem till pappi.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att bästa Ellida ska ringa mig. Hon ska kanske sova hos mig, fy fan vad kul det skulle vara! var så himla länge sen. Men vet inte om hon får för hon är också påväg att bli sjuk tror jag, men om man är systrar så blir det väl att båda blir sjuka isf. Hihi :) men om hon kommer så blir kvällen grymmm. Nu måste jag gå och snyta mig för är as snuvig, intressant va? Ciao


Jag älskar dig syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0