Trött

Jag vill bara sooovaaa! så himla trött på allt och trött över huve taget.

Ännu en skoldag! slutade klockan tio i tre idag, slutar det imorgon också pga att kungen kommer så det innebär invigning imorgon. Men på torsdan och fredan slutar vi klockan ett, supergilla. Men idag iaf efter skolan så följde jag med Ellida hem till henne, vi slängde oss framför tvn och pysslade lite. Vi gick ut senare och hoppa studsmatta och tog lite kort, min och ellidas bästis är kameran till hög nivå! haha.

Vet ni en sak? :D vi har träningmatch till söndan i ekshärad mot 95 flickorna, ååh vad taggad jag är och det ska bli så himla kul. Vinst blir!

Lyssnar på musik just nu och funderar på om jag ska ta fram vad jag ska ha för kläder på mig imorgon, så jag slipper titta på det till morgonen när jag är as trött, är nog ingen dum idé. Och imorgon blir det träning! nu avslutar jag detta tråkiga inlägg med ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0