Trötta Tilda

Jämt kommit hem ifrån älvstranden, eller ja inte jämt precis men för en timme sen iaf typ! dom vann med 8-2 så får väl säga grattis då :) var inte en sån rolig match att kika på men var väl inge fel så.

Haha vet ni en sak? det är helg och jag är redan trött och klockan är 21:50 ungefär, men det beror nog på så mycket som jag har slitit under veckan i skolan ;) mohahaha

Vi är lediga imorgon och det ger jag ett plus på! får äntligen sova, fast det jag önskar var att det kan väl vara helg hela tiden istället? fredag hela veckan :) det vore någonting. Nu ska jag sluta babbla och lyssna på musik istället! hej och bock

Kommentarer
Postat av: julia

världens finaste mathilda menar du väl! :)

2010-09-09 @ 22:09:39
URL: http://juuliabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0