Tvekan tar aldrig slut..

Skyndar mig och slänger in ett snabbt och ett kort inlägg nu när det är paus för idol!

Föjande så har inte dagen hänt så vidare mycket faktiskt! slutade tjugo i tre och tog mig nått att äta. Sen satte jag och victor oss på cykeln och åkte hem till mormor och morfar ett tag och där vi fick oss fika. Kom hem vid runt sex nån gång där, dagen har gått as sakta tycker jag! men det blir väl så när man inte haft så vidare mycket att göra.

Ja som sagt jag sitter och kikar på idol som är så himla braaaaa! det bästa att kolla på ju (efter andra avenyn). Tror jag ska ta mig en riktigt varm dusch efter idol, sen ska jag visa mamma på läxan jag gjorde förut så duktig som jag är ;) haha! nu börjar det, paniiiiiikkkkkkk. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0