We no speak americano

Ni kanske märkte i mitt det andra korta inlägget, eller rättare sagt dom två orden att jag skulle på träning. Var skönt att spela idag faktiskt, hemma match till helgen också! 14.00 kom och titta så är ni urgulliga alltså.

Stort plus på dagen imorgon, tror jag ska va med Eric! världens bästaaaa. Hinner typ i två timmar bara men alltid något, bara jag träffar dig grabben :)

Vi ska börja med att ha idrott utomhus så det blir vid valhall nu, så imorgon och på fredan har vi idrott! vid valhall alltså. Jippie, fast nej.. Snart helg också, vill bara sova sova sova sova känns det som för jag är så himla trött hela tiden pga skolan! så jag längtar fruktansvärt mycket till jul lovet. Tror jag måste kika i gaderoben nu vad jag ska ha på mig imorgon, känns som om jag kommer somna snart också.. Nu säger jag natti

Kommentarer
Postat av: Saidamna

Keep safe. Look out for one another.

2011-07-14 @ 13:04:47
URL: http://saidamna.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0