Är ni med jao, in the club jao

Ellida kom till mig vid ett idag ungefär. Vi gick ut ett litet tag och senare tog vi cykeln ut på stan. Vi köpte oss varsin mjukglass, fast var inte lika varmt idag så frös faktiskt. Men hoppas värmen kommer tillbaka som den varit :)

När vi kom ut så hoppade vi på studsmattan och tog lite kort. Sen tog vi oss en cykeltur till staffa och fortsatte med vår fotografering. Klockan rullade iväg och hon fick lov att åka hem tillslut för att paka tills imorgon.

Ja, imorgon är det en dag vi alla längtat efter. Klockan kvart i sex står jag vid mittlinjen och tekar i St. Mikael sporthall i Mora. Vi ska verkligen komma hem med ett guld! vi är så värda det. Jag är så taggad också så känns som om detta kommer gå super. Helgen kommer bli superbra, nu jävlar ska vi komma hem med ett guld!

ha en bra helg, det kommer jag ha! guld v






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0