Big smile

Halv tolv förut så åkte jag iväg på träning. Vi skulle nämnligen ha 4timmars träning. Fast vi grillde korv och hade lekar och sånt också. Men roligt var det! speciellt på tvåmålet, eller vad säger du Klara? underbart :)

Träningen slutade klockan fyra och åkte direkt till pappi. Solen sken för fullt och det kan nog inte bli bättre. Vi är inne i april och det är som sommar ute? helt sjukt, men jag gillar det för fullt. Mot kvällen så blev det grillning, jag gillar det alltid extra mycket på nått vis. Får sommarkänslorna då och det känns helt rätt, superB :)

Nu äter jag vindruvor för fullt som inte är så värst bra upptäckte jag nu. Börjar få ont i magen, ups.

Imorgon ska jag spendera min dag med min vän Klara v

Kommentarer
Postat av: klara

Om de va! Big love tilduss, du är underbar!

2011-04-26 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0